Solar Çağrı Merkezi Altyapı ve Operasyonu Hizmeti
İnverter Tedarikçileri ve EPC Firmaları için Teknik Çağrı Merkezi Hizmeti
ÖZELLİKLER
- Size özel Çağrı Merkezi numarası
- Sürekli ulaşılabilir, meşgul tonu yok ( teknolojik altyapı nedeniyle)
- Servis yönlendirme öncesinde Teknik Destek ile konulara çözüm aramak
- Tüm görüşmeler ve olaylar(case) kayıt altında
- Pazarlama desteği ( garanti uzatım paketi, servis paketi satışı)
- Sahadaki Teknik Ekiplerinizin iş yükünü hafifletecek back office hizmeti
- Ekiplerin saha performanslarını ölçmek için dış arama (Happy call ) hizmeti
- Kalite standartları çerçevesinde çağrı karşılayan Teknik Müşteri Temsilcileri
- Raporlama (çağrı trafiğiniz,yaşanan olaylar; çözüme kavuşturulan,bekleyen vb.)
Üstelik Bu hizmet için gerekli olan; Teknik Altyapı, Ekipman,Numara Tahsisi, CRM ve Dış Arama Ücretlerinin Tamamı Technicall tarafından karşılanmaktadır.
Detaylı bilgi için
Çağrı Merkezimiz
0850 888 8 222