Çağrı Merkezi

Solar Çağrı Merkezi Altyapı ve Operasyonu Hizmeti

İnverter Tedarikçileri ve EPC Firmaları için Teknik Çağrı Merkezi Hizmeti

ÖZELLİKLER

  • Size özel Çağrı Merkezi numarası
  • Sürekli ulaşılabilir, meşgul tonu yok ( teknolojik altyapı nedeniyle)
  • Servis yönlendirme öncesinde Teknik Destek ile konulara çözüm aramak
  • Tüm görüşmeler ve olaylar(case) kayıt altında
  • Pazarlama desteği ( garanti uzatım paketi, servis paketi satışı)
  • Sahadaki Teknik Ekiplerinizin iş yükünü hafifletecek back office hizmeti
  • Ekiplerin saha performanslarını ölçmek için dış arama (Happy call ) hizmeti
  • Kalite standartları çerçevesinde çağrı karşılayan Teknik Müşteri Temsilcileri
  • Raporlama (çağrı trafiğiniz,yaşanan olaylar; çözüme kavuşturulan,bekleyen vb.)

Üstelik Bu hizmet için gerekli olan;  Teknik Altyapı, Ekipman,Numara Tahsisi, CRM ve Dış Arama Ücretlerinin Tamamı Technicall tarafından karşılanmaktadır.

Detaylı bilgi için

Çağrı Merkezimiz

0850 888 8 222

 

Sohbete Başla
bize sorun
Ben Kerem ÇİLLİ, nasıl yardımcı olabilirim?